Воскресенье, 05 октября, 2025
Горячие новости

Заступник голови Державного агентства відновлення України Сергій Сверба купує квартири та віддає борги в кріптовалюті

ДБР оголосило підозру у розтраті майже 5 млн грн генеральному директору «Нижньодністровської ГЕС»

Чому українська ковбаса дорожча за італійську і як «відкатні» схеми «УкрХімТеху» нищать бізнес

Коли «фармацевтика» дорожча за совість

ЄС найближчим часом зосередиться на поставках зброї Україні

Наступні кілька тижнів визначатимуть, чи буде Україна надалі існувати – The Washington Post

Аферисти, що розповсюджують німецькі антиалергенні препарати, наживаються на бійцях ЗС

У декларації начальника управління міграційного контролю, протидії нелегальній міграції та реадмісії ДМС в Одеській області Андрія Морару виявлено ознаки незаконного збагачення.

НАБУ перевірить міністра Коваля через квартиру його тещі вартістю майже 18 мільйонів гривень

Хто допоміг втекти головному фігуранту справи про розкрадання грошей у Фонді держмайна Андрію Гмиріну?

блоги
12.11.2020

Олег Назаренко про локдаун вихідного дня: думали-думали і недопридумали

Олег Назаренко про локдаун вихідного дня

1 листопада, Кабінет міністрів прийняв зміни до постанови №641 про введення жорсткого карантину «вихідного дня» стосовно ряду підприємств. Виняток – ті, які надають послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, банківські послуги, аптеки, торгівля продуктами та інше.

Згідно постанови, чітко виписаний дозвіл роботи в вихідні для автосервісу (ремонт і техобслуговування транспортних засобів), а прямої заборони роботи автосалонів немає. Хоча можна трактувати, що автосалон – це непродуктовий магазин і тоді заборона є.

Читайте также
Мазохізм вихідного дня: знову про проблеми з логікою в нашому королівстві
Але, чи можуть автосалони закриватися у вихідні дні без ризику порушити законодавство України?

Звичайно, простіше автосалону закрити двері.

  • Але тоді автосалон порушить право споживача на ремонт і обслуговування транспортних засобів, бо споживач хоче відремонтувати своє авто.

Але оформити наряд/ замовлення та оплату послуг він може лише на території автосалону, так як, згідно техніці безпеки, споживач не може знаходитись і навіть пройти через «робочу зону» СТО. А організувати оплату послуг чи виписку наряд/ замовлень на ремонт в робочій зоні СТО, поставивши стіл на тій же «малярці», – це не тільки грубе порушення техніки безпеки, а й загроза життю споживача.

  • В кожному офіційному автосалоні зараз постійно працює «прикріплена каса банківської установи». Прийом відвідувачів такими установами дозволено і, закривши двері автосалону, останній буде грубо порушувати норми законодавства, заборонивши громадянам доступ до банківської установи.

Пропозиція організувати доступ відвідувачів до каси банку через «ремонтну зону» СТО, де в цей час працюють малярка чи зварювальні апарати, – грубе порушення техніки безпеки і загроза життю громадян.

Закривши входи до автосалонів, дилери ризикують грубо порушити норми чинного законодавства. А ви як вважаєте?

Джерело: Liga.net



Наталя Півень

Випускниця факультету журналістики Львівського національного університету ім. І. Франка. Починала із роботи у регіональних ЗМІ. В команді Svoboda.ua з квітня 2022 року.

Теги: блоги