Стало відомо хто з політиків і скільки витрачає на рекламу у соціальній мережі

У червні українські політики та партії опублікували 9 952 рекламні пости у соціальних мережах. Витратили вони на це від 178 933 до 273 973 доларів. Про це повідомляє громадська мережа «Опора«.
ТОП-10 замовників рекламного контенту в червні:
1. Петро Порошенко ($8912);
2. Шустер LIVE ($8397);
3. Volodymyr Groysman ($6514 доларів);
4. Слуга Народу — Тищенко Микола — Округ 219 ($5822);
5. Партія Шарія ($5553);
6. Городок ($4211);
7. Слуга Народу ($3965);
8. Obozrevatel ($3409);
9. European Union in Ukraine ($3297);
10. Ігор Васюник ($2598).
Разом на політичну рекламу у соцмережах у червні власники цих сторінок витратили $52 678.
Петренко Ігор
Автор аналітичних статей та інтерв'ю про українську політику і культуру. Активний учасник Революції Гідності. Цікавиться новинною журналістикою та геополітикою. Зі Svoboda.ua з початку заснування.