Четверг, 16 октября, 2025
Горячие новости

Заступник голови Державного агентства відновлення України Сергій Сверба купує квартири та віддає борги в кріптовалюті

ДБР оголосило підозру у розтраті майже 5 млн грн генеральному директору «Нижньодністровської ГЕС»

Чому українська ковбаса дорожча за італійську і як «відкатні» схеми «УкрХімТеху» нищать бізнес

Коли «фармацевтика» дорожча за совість

ЄС найближчим часом зосередиться на поставках зброї Україні

Наступні кілька тижнів визначатимуть, чи буде Україна надалі існувати – The Washington Post

Аферисти, що розповсюджують німецькі антиалергенні препарати, наживаються на бійцях ЗС

У декларації начальника управління міграційного контролю, протидії нелегальній міграції та реадмісії ДМС в Одеській області Андрія Морару виявлено ознаки незаконного збагачення.

НАБУ перевірить міністра Коваля через квартиру його тещі вартістю майже 18 мільйонів гривень

Хто допоміг втекти головному фігуранту справи про розкрадання грошей у Фонді держмайна Андрію Гмиріну?

Новости
08.07.2020

Стало відомо хто з політиків і скільки витрачає на рекламу у соціальній мережі

У червні українські політики та партії опублікували 9 952 рекламні пости у соціальних мережах. Витратили вони на це від 178 933 до 273 973 доларів. Про це повідомляє громадська мережа «Опора«.

ТОП-10 замовників рекламного контенту в червні:

1. Петро Порошенко ($8912);
2. Шустер LIVE ($8397);
3. Volodymyr Groysman ($6514 доларів);
4. Слуга Народу — Тищенко Микола — Округ 219 ($5822);
5. Партія Шарія ($5553);
6. Городок ($4211);
7. Слуга Народу ($3965);
8. Obozrevatel ($3409);
9. European Union in Ukraine ($3297);
10. Ігор Васюник ($2598).

Разом на політичну рекламу у соцмережах у червні власники цих сторінок витратили $52 678.



Петренко Ігор

Автор аналітичних статей та інтерв'ю про українську політику і культуру. Активний учасник Революції Гідності. Цікавиться новинною журналістикою та геополітикою. Зі Svoboda.ua з початку заснування.

Теги: Новости