Revitalash Україна: четвертий «рожевий» жовтень з «Квітна»
В ДНК бренду RevitaLash® Cosmetics закладена любов і турбота про близьку людину, яка проходить етап лікування від раку молочної залози. Сьогодні, дотримуючись філософії Eternally Pink, бренд піклується не про одну жінку, з якої починалася історія компанії, а є постійною підтримкою для дівчат по всьому світу.
Вже четвертий рік поспіль Revitalash Україна долучається до Всесвітнього місяця обізнаності про рак молочної залози та підтримує ініціативи Благодійного фонду «Квітна». Не зважаючи на всі зовнішні виклики, які за останні роки припали на нашу історію, ми не забуваємо про здоров’я жінок та піклуємося про нього щодня. Адже саме від здоров’я українок залежить майбутнє України.
Цього року RevitaLash Україна зробив благодійний внесок до БФ «Квітна», який буде спрямований на допомогу жінкам, які наразі проходять лікування від раку молочної залози. Зараз це надзвичайно важлива допомога для підопічних БФ «Квітна», які ведуть боротьбу за своє життя. А фінансовий внесок головного офісу бренду буде спрямований на підтримку роботи Пересувної медичної платформи – ініціативи, що спрямована на збереження здоров’я українок, які найбільше постраждали від війни.
Крім того, RevitaLash Ukraine передав 500 наборів засобів для відновлення вій та брів у чотири медичні заклади України, аби допомогти жінкам швидше впоратися з наслідками хіміотерапії та повернути впевненість у собі. А всі відвідувачки цих клінік мали можливість отримати інформаційну листівку з правилами проведення самообстеження молочних залоз, а також ознайомитися з історією бренду RevitaLash® Cosmetics, який упродовж всієї своєї діяльності турбується про тих, хто зіштовхнувся з РМЗ.
Сорока Аліна
Закінчила факультет журналістики Львівського державного університету імені Івана Франка. Почала працювати в газетах на Прикарпатті, потім - у Львові. Згодом доєдналась до команди Svoboda.ua.