Воскресенье, 13 июля, 2025
Горячие новости

Заступник голови Державного агентства відновлення України Сергій Сверба купує квартири та віддає борги в кріптовалюті

ДБР оголосило підозру у розтраті майже 5 млн грн генеральному директору «Нижньодністровської ГЕС»

Чому українська ковбаса дорожча за італійську і як «відкатні» схеми «УкрХімТеху» нищать бізнес

Коли «фармацевтика» дорожча за совість

ЄС найближчим часом зосередиться на поставках зброї Україні

Наступні кілька тижнів визначатимуть, чи буде Україна надалі існувати – The Washington Post

Аферисти, що розповсюджують німецькі антиалергенні препарати, наживаються на бійцях ЗС

У декларації начальника управління міграційного контролю, протидії нелегальній міграції та реадмісії ДМС в Одеській області Андрія Морару виявлено ознаки незаконного збагачення.

НАБУ перевірить міністра Коваля через квартиру його тещі вартістю майже 18 мільйонів гривень

Хто допоміг втекти головному фігуранту справи про розкрадання грошей у Фонді держмайна Андрію Гмиріну?

Новости
02.02.2024

Українських водіїв чекає чергове нововведення

Комітет з питань фінансів, податкової та митної політики рекомендував Верховній Раді прийняти законопроєкт про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.

Про це повідомляє  у Telegram голова комітету Данил Гетманцев.

Даний законопроект має вирішити низку проблем, зокрема:

  • недосконалість процедур розрахунку та здійснення страхової виплати із відшкодування шкоди, завданої внаслідок ДТП;
  • низький ліміт відповідальності страховика;
  • державне регулювання ціноутворення за цим видом страхування;
  • недостатню ефективність системи управління Моторного (транспортного) страхового бюро України;
  • обмежену роль держави в контролі за його діяльністю.

Законопроектом, зокрема, пропонується:

  • поступово підвищити розміри страхових сум (максимальних розмірів страхової виплати) до розмірів, встановлених в країнах ЄС;
  • запровадити швидке здійснення гарантійних виплат потерпілим особам за страховиків-банкрутів до введення в дію Закону (зараз це роки, а пропонується до 90 днів);
  • запровадити пряме врегулювання у всіх випадках дорожньо-транспортних пригод, в яких шкода завдана лише транспортному засобу, що дозволить потерпілій особі звертатись за страховою виплатою до свого страховика, навіть якщо винуватець не застрахований;
  • розширити застосування «європротоколу» — оформлення заяви про страхове відшкодування при ДТП без участі поліції;


Петренко Ігор

Автор аналітичних статей та інтерв'ю про українську політику і культуру. Активний учасник Революції Гідності. Цікавиться новинною журналістикою та геополітикою. Зі Svoboda.ua з початку заснування.