Суббота, 04 октября, 2025
Горячие новости

Заступник голови Державного агентства відновлення України Сергій Сверба купує квартири та віддає борги в кріптовалюті

ДБР оголосило підозру у розтраті майже 5 млн грн генеральному директору «Нижньодністровської ГЕС»

Чому українська ковбаса дорожча за італійську і як «відкатні» схеми «УкрХімТеху» нищать бізнес

Коли «фармацевтика» дорожча за совість

ЄС найближчим часом зосередиться на поставках зброї Україні

Наступні кілька тижнів визначатимуть, чи буде Україна надалі існувати – The Washington Post

Аферисти, що розповсюджують німецькі антиалергенні препарати, наживаються на бійцях ЗС

У декларації начальника управління міграційного контролю, протидії нелегальній міграції та реадмісії ДМС в Одеській області Андрія Морару виявлено ознаки незаконного збагачення.

НАБУ перевірить міністра Коваля через квартиру його тещі вартістю майже 18 мільйонів гривень

Хто допоміг втекти головному фігуранту справи про розкрадання грошей у Фонді держмайна Андрію Гмиріну?

Киевские новости
05.10.2020

Конопелько Микола: Треба повернути киянам їхні двори, врегулювавши питання паркомісць

Прибудинкові території мають використовуватись як простір для прогулянок та розваг, безпечні – для дітей, зручні – для дорослих. На жаль, зараз наші двори більше нагадують «пункти продажу уживаних авто».

Про це пише на своїй офіційній сторінці кандидат до Київради по Дарницькому району від партії «Слуга Народу», громадський діяч Конопелько Микола.

Корінь проблеми, відзначає кандидат, тут очевидний і банальний – у районі відсутня інфраструктура. Місць для паркувань просто немає, тому люди й залишають автівки, де заманеться. І перш ніж їх штрафувати, необхідно надати можливість паркуватися правильно.

«Вихід є, – стверджує Конопелько Микола, – і це розбудова великих паркувальних кластерів. В Дарницькому районі є достатньо територій, які можна під це влаштувати. Крім цього, є й багато застарілих, однорівневих парковок, які можуть розмістити замало автівок. Тому діяти за прикладом інших європейських міст і будувати у кожному мікрорайоні великі 9-10-поверхові паркінги».

Для виконання цього завдання є два підходи:

Залучати до будівництва комерційний сектор. Процедура тут нескладна: визначаємо земельну ділянку, у Київраді змінюємо її призначення, проводимо конкурс серед компаній, переможець будує великий паркінг. Все законно та прозоро, а головне – так ми зможемо досить швидко отримати необхідну інфраструктуру.

Залучати до будівництва громаду. Створювати акціонерні товариства, де жителі кожного мікрорайону зможуть стати акціонерами та інвесторами такого проекту. Це більш складно з організаційної точки зору, але має свої плюси.

«Використовуючи будь-який з цих підходів у кожному мікрорайоні, розв’язати питання з паркуваннями у Дарницькому районі можна буде у наступні декілька років і нарешті отримати вільні двори для прогулянок, а не хаотичне паркування, через яке до дому не можуть під’їхати ані швидка, ані пожежна», – резюмував громадський діяч.



Наталя Півень

Випускниця факультету журналістики Львівського національного університету ім. І. Франка. Починала із роботи у регіональних ЗМІ. В команді Svoboda.ua з квітня 2022 року.