Суббота, 04 октября, 2025
Горячие новости

Заступник голови Державного агентства відновлення України Сергій Сверба купує квартири та віддає борги в кріптовалюті

ДБР оголосило підозру у розтраті майже 5 млн грн генеральному директору «Нижньодністровської ГЕС»

Чому українська ковбаса дорожча за італійську і як «відкатні» схеми «УкрХімТеху» нищать бізнес

Коли «фармацевтика» дорожча за совість

ЄС найближчим часом зосередиться на поставках зброї Україні

Наступні кілька тижнів визначатимуть, чи буде Україна надалі існувати – The Washington Post

Аферисти, що розповсюджують німецькі антиалергенні препарати, наживаються на бійцях ЗС

У декларації начальника управління міграційного контролю, протидії нелегальній міграції та реадмісії ДМС в Одеській області Андрія Морару виявлено ознаки незаконного збагачення.

НАБУ перевірить міністра Коваля через квартиру його тещі вартістю майже 18 мільйонів гривень

Хто допоміг втекти головному фігуранту справи про розкрадання грошей у Фонді держмайна Андрію Гмиріну?

Киевские новости
18.10.2020

Тарас Панчій представив план вирішення транспортних проблем Голосіївського району

Одна з найболючіших проблем Голосіївського району – перевантажений транспортний потік. Специфіка району полягає в тому, що він межує з областю. Зараз кожного ранку до Києва заїжджають 800-900 тисяч людей, а ввечері виїжджають. До району потік автівок йде з декількох напрямків: з Одеської траси, зі Столичного шосе, з Кільцевої дороги, тощо. Люди лишають свої авто біля станцій метро, у подвір’ях житлових будинків, на вулицях та міжквартальних проїздах. І це спричиняє безліч незручностей для мешканців району. Проблема існує вже не один рік, і з кожним роком вона набирає все більших масштабів. Район буквально задихається від автівок.

Кандидат у депутати Київради від партії “Удар” у Голосіївському районі Тарас Панчій вважає, що треба зробити так, щоб людина заїхала до міста, залишила машину на паркінгу і далі пересувалася громадським транспортом. І для цього у людини повинна бути певна мотивація залишати автомобіль у таких місцях. Це допоможе зменшити інтенсивність руху транспорту та звільнити життєвий простір для мешканців району.

Тарас Панчій назвав три обов’язкових кроки до вирішення цієї проблеми: — розробити грамотну схему організації дорожнього руху;

— побудувати перехоплюючі паркінги;

— запустити комфортний та зручний громадський транспорт.

“Розробка комплексної програми зможе чітко указати – де побудувати розв’язку, де змінити схему руху, де запустити односторонній рух, де облаштувати «антикишені» на пішохідних переходах тощо. Тоді можна буде уникнути заторів, запобігти ДТП, зробити рух зручним та безпечним”, — впевнений Тарас Панчій.



Сорока Аліна

Закінчила факультет журналістики Львівського державного університету імені Івана Франка. Почала працювати в газетах на Прикарпатті, потім - у Львові. Згодом доєдналась до команди Svoboda.ua.