Суббота, 04 октября, 2025
Горячие новости

Заступник голови Державного агентства відновлення України Сергій Сверба купує квартири та віддає борги в кріптовалюті

ДБР оголосило підозру у розтраті майже 5 млн грн генеральному директору «Нижньодністровської ГЕС»

Чому українська ковбаса дорожча за італійську і як «відкатні» схеми «УкрХімТеху» нищать бізнес

Коли «фармацевтика» дорожча за совість

ЄС найближчим часом зосередиться на поставках зброї Україні

Наступні кілька тижнів визначатимуть, чи буде Україна надалі існувати – The Washington Post

Аферисти, що розповсюджують німецькі антиалергенні препарати, наживаються на бійцях ЗС

У декларації начальника управління міграційного контролю, протидії нелегальній міграції та реадмісії ДМС в Одеській області Андрія Морару виявлено ознаки незаконного збагачення.

НАБУ перевірить міністра Коваля через квартиру його тещі вартістю майже 18 мільйонів гривень

Хто допоміг втекти головному фігуранту справи про розкрадання грошей у Фонді держмайна Андрію Гмиріну?

Киевские новости
20.10.2020

Ганна Іщенко розповіла, як киянам захистити своє право на якісні комунальні послуги

Кандидат у депутати Київради від партії «Слуга народу» Ганна Іщенко під час зустрічей із мешканцями Печерського району зауважила, що понад усе людей хвилює якість надання комунальних послуг. Це стосується і температури води та якості газу, що подається до помешкань, і стану комунікацій.

Кандидатка вважає, що для вирішення цієї проблеми необхідно застосувати комплексний і фаховий підхід, реалізація якого потребує часу. Проте люди вже зараз мають необхідні інструменти, щоб захистити свої права та відстояти належну якість отримання комунальних послуг. Один із важелів впливу — це складання акту-претензії.

І зробити це можна за таким алгоритмом:

— Уважно вивчити договір між споживачем і надавачем комунальних послуг. Цей документ регулює всю взаємодію між сторонами: і права, і обов’язки.

— Подати повідомлення про порушення надавачеві послуг ЖКГ. У разі аварійної ситуації через низьку якість комунальних послуг необхідно зафіксувати всі обставини, сфотографувати пошкоджене майно.

— Скласти акт-претензію. Представники компанії-надавача комунальних послуг мають прибути на виклик. За результатами перевірки складають акт-претензію у 2-х примірниках.

— Звернутися до вищих контролюючих органів. Виконує цю функцію Держпродспоживслужба: саме цей орган забезпечує захист прав споживачів. Якщо після цього надавач комунальних послуг не усунув недоліки, необхідно звернутися до суду для оскарження його дій або бездіяльності.

— Звернутися до суду. Якщо надавач послуг відмовився задовольнити ваші умови, це рішення можна оскаржити в судовому порядку. Доказовою базою у справі слугуватимуть договір про надання відповідних послуг, квитанції про сплату за послуги, належним чином складений акт-претензія, фото- або відеоматеріали пошкодженого майна.

«Саме в такий спосіб наразі громадяни можуть у законних спосіб захистити своє право та вимагати від компанії-постачальника комунальних послуг надання чи підвищення якості послуг. Як адвокат киян, я зроблю все, щоб захистити ваші права!», — зазначила Ганна Іщенко.



Петренко Ігор

Автор аналітичних статей та інтерв'ю про українську політику і культуру. Активний учасник Революції Гідності. Цікавиться новинною журналістикою та геополітикою. Зі Svoboda.ua з початку заснування.