Четверг, 19 июня, 2025
Горячие новости

Заступник голови Державного агентства відновлення України Сергій Сверба купує квартири та віддає борги в кріптовалюті

ДБР оголосило підозру у розтраті майже 5 млн грн генеральному директору «Нижньодністровської ГЕС»

Чому українська ковбаса дорожча за італійську і як «відкатні» схеми «УкрХімТеху» нищать бізнес

Коли «фармацевтика» дорожча за совість

ЄС найближчим часом зосередиться на поставках зброї Україні

Наступні кілька тижнів визначатимуть, чи буде Україна надалі існувати – The Washington Post

Аферисти, що розповсюджують німецькі антиалергенні препарати, наживаються на бійцях ЗС

У декларації начальника управління міграційного контролю, протидії нелегальній міграції та реадмісії ДМС в Одеській області Андрія Морару виявлено ознаки незаконного збагачення.

НАБУ перевірить міністра Коваля через квартиру його тещі вартістю майже 18 мільйонів гривень

Хто допоміг втекти головному фігуранту справи про розкрадання грошей у Фонді держмайна Андрію Гмиріну?

Киевские новости
23.09.2020

Ганна Іщенко: Подолати паркувальний хаос у центрі Києва: праця важка, але цілком досяжна

За офіційними даними київська влада 2020 року не створила жодного нового місця для паркування.

Кандидат від партії «Слуга Народу» до Київради Ганна Іщенко представила громаді своє бачення подолання паркувального хаосу в Печерському районі Києва.
Пропозиції оприлюднено на її офіційній сторінці.
Як зазначає Ганна Іщенко, керівництво столиці вже кілька разів починало «хрестові походи» проти водіїв, які неправильно паркують свої автівки. За один день у столиці за це порушення пересічно евакуюють понад 300 авто.
Втім, такий підхід абсолютно не працює. Штрафувати водіїв та евакуювати їхні автівки на штрафмайданчики – це боротьба з наслідками, переконує Ганна Іщенко, до того ж не дуже ефективна. Перш ніж застосовувати санкції, необхідно надати альтернативу: зрозуміло, що більшість автівок запарковані неправильно через те, що «правильних місць» у центрі столиці фактично немає. За даними Київтранспарксервісу, у 2020 році місто створило нуль нових місць для паркування. Проблема не вирішується, вона тільки посилюється.
Саме тому Ганна Іщенко вийшла з ініціативою перегляду стратегії щодо цього питання.
Пропозиції кандидата зводяться до кількох пунктів:
Провести повномасштабну інвентаризацію недобудов та майданчиків, які можна застосувати під багатоярусні парковки. Зробити це можна частково за рахунок бюджету, або ж залучати приватних інвесторів, які зацікавленні у розвитку такого бізнесу в столиці. Це дозволить розвантажити запарковані райони біля адміністративних будівель та бізнес-центрів.
Навести порядок можна й на прибудинкових територіях біля житлових будинків. Спільно з їхніми мешканцями необхідно чітко визначити місця для паркування поміж будинків. Це дасть змогу вивільнити від автомобілів внутрішні двори та проїзди, газони й майданчики, а автовласникам – надасть можливість паркувати автомобіль у безпечному облаштованому місці. Звісно, це складна й довга справа, яка потребує широкого обговорення за участі представників місцевої влади та мешканців цих будинків. Ця проблема спільна і консенсус знайти цілком можливо.
Крім цього, необхідно впроваджувати культуру користування громадським транспортом, але для цього необхідно створити необхідні умови. Перш за все – оновити рухомий склад, прибрати старі маршрутки. Замінити їх сучасними та більш екологічними автобусами. Це також завдання, яке міській владі потрібно швидше вирішувати.
Зробити Київ комфортним для киян за один день, на думку Ганни Іщенко, це нереально, але поступово, крок за кроком, впроваджуючи її стратегію, проблема з «запаркованністю» центру міста буде розв’язана.



Коломієць Ганна

Випускниця Інституту журналістики КНУ ім. Т.Шевченка. До 2022 року працювала редакторкою стрічки новин в міжнародному інформаційному агентстві. Спеціалізується на висвітленні подій суспільно-політичної тематики, а також новинах міжнародної політики. В команді Svoboda.ua з січня 2023 року.