Вторник, 19 марта, 2024
Киевские новости
07.10.2020

Тарас Панчій запропонував, як перетворити аварійно-небезпечні дороги на зручні та безпечні

Кандидат до Київради від партії УДАР Тарас Панчій вважає, що проблеми дорожньої інфраструктури у Голосіївському районі призводять до того, що дороги стають аварійно-небезпечними для водіїв і пішоходів. З огляду на такий стан речей Тарас Панчій озвучив низку проблем і запропонував їхнє вирішення.

Скажімо, на Амурській площі утворюються затори, внаслідок цього менше водіїв виїжджають на вул. Васильківську як альтернативу Голосіївському проспекту.

Вирішення: змінити схему проїзду наліво з Амурської, збільшити кількість смуг виїзду з Васильківської до чотирьох; збільшити кількість смуг виїзду з Максимовича до трьох, одну з них – на Амурську.

Ще одна проблема: вулиця Кейсарова із чотирма смугами руху переходить в Охтирський провулок із двома смугами. Ускладнення руху в місці примикання Охтирського провулку до вул. Максимовича.

Вирішення: односторонній рух Охтирським провулком, виїзд лише праворуч.

Наступна проблема: обмежена оглядовість на перехресті вул. Ломоносова та Смольного провулку, відсутність тротуару, перевищення швидкості, хаотичне паркування. Вирішення: реконструкція перехрестя Ломоносова/Смольного, облаштування «антикишень» на пішохідних переходах.

Проблема: небезпечні пішохідні переходи на вул. Васильківській – в місцях примикання до вулиць Бурмістренка та Жуковського.

Вирішення: перепланування руху Васильківською зі світлофорним регулюванням. Запровадження п’яти звужених смуг руху (три – у напрямку Теремків) та двох смуг для поздовжнього паркування. Зауважимо, що на ділянці вул. Васильківської довжиною 1,5 км між станціями метро Голосіївська та Васильківська немає муніципального транспорту. Цілком логічно було б побудувати тролейбусну лінію по Васильківській. Тарас Панчій переконаний, що правильний логістичний підхід до розвитку дорожньої інфраструктури в Голосіївському районі дозволить зменшити кількість ДТП і аварійних ситуацій.

Ще одна проблема – постійні затори на проспекті Науки через переїзд на Корчуватому.

Її можна просто вирішити, побудувавши розв’язку.

Втілення у життя цих змін дозволить знизити кількість ДТП та аварійних ситуацій на дорогах, а також суттєво знизить кількість заторів, що дозволить киянам витрачати менше часу на дорогу.



Мірошник В’ячеслав

Закінчив Київський національий університет культури і мистецтв. У журналістиці - з 2018 року. Працював спортивним оглядачем та займався публіцистикою. У послужному списку також робота на радіо і в друкованому журналі. Зі Svoboda.ua з 2020-го року.